روزمرگی های شیخ

برای شادی روحم ؛ برای آن که نمیرم

روزمرگی های شیخ

برای شادی روحم ؛ برای آن که نمیرم

اساس لذت وبلاگ به ملاقات و حضور مجازی آدماییه که نمیشناسن همو ؛ ولی به هم خوبی میکنن و آرامش میدن از دور ؛ بی منت و بی دریغ
حالا به هر طریقی.
من اسمشو میذارم آرامش مجازی
اومدم پی آرامش مجازی
اگر فک میکنی با خوندنت حالم خوب میشه، مشتاقم به تشرف
یه چیزایی هم خودم مینویسم این کنج ؛ که ینی زنده م ؛
اگر خوندنشون حالتو عوض میکنه، قدمت همیشه روی چشم

شیخ / آخرین فروردین سده ۱۴ هجری شمسی

خانوم مهستی

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۸ ب.ظ | | ۳ نظر

اونجا هس که خانوم مهستی میگه 

" وقتی رفتم ، نه که بارون نگرفت ؛ هوا پاک و خیلیم آفتابی بود " ؟آدم گوشیو میزنه رو پیشونیش و میگه شت پسر!

تا این ک یهو ادامه میده

" اگه شب میرفتم و خورشید نبود ، آسمون خوب میدونم مهتابی بود "

و آدم ناخوداگاه با خودش میگه ریدم تو شانسش خدابیامرزو 

امیدوارم تاثیر ایام امتحاناتو تونسته باشم به نحو احسن نشون بدم :]

  • ۹۸/۰۳/۲۸

نظرات  (۳)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

اونجا که خانوم هایده میگه:
دلم گمشده پیداش میکنم من
اگه عاشقته وای به حالش
رسواش میکنم من
یه روز خیمه زدی تو سرنوشتم
منم از عاشقی برات نوشتم
...
پاسخ:
فقط اسمت :) 😍
خوب نشون دادی ! راضیم ازت. :))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">