روزمرگی های شیخ

برای شادی روحم ؛ برای آن که نمیرم

روزمرگی های شیخ

برای شادی روحم ؛ برای آن که نمیرم

اساس لذت وبلاگ به ملاقات و حضور مجازی آدماییه که نمیشناسن همو ؛ ولی به هم خوبی میکنن و آرامش میدن از دور ؛ بی منت و بی دریغ
حالا به هر طریقی.
من اسمشو میذارم آرامش مجازی
اومدم پی آرامش مجازی
اگر فک میکنی با خوندنت حالم خوب میشه، مشتاقم به تشرف
یه چیزایی هم خودم مینویسم این کنج ؛ که ینی زنده م ؛
اگر خوندنشون حالتو عوض میکنه، قدمت همیشه روی چشم

شیخ / آخرین فروردین سده ۱۴ هجری شمسی

7

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ب.ظ | | ۶ نظر

ببینین اینو

وقتی این پخش میشد ، ینی تابستون اومده و میتونین خودتونو جر بدین با خوشگذرونی :))

حقیقتا پیر شدیم..



  • ۹۸/۰۳/۲۷

نظرات  (۶)

+ این کلیپو یادم نیست

پاسخ:
من 7-8 سالم بود
سلام سلام خونه جدید مبارک :))))

+تشکرات :)
پاسخ:
ممنووون
:))))))))
واااای... قبل از اینکه باز کنم.. همین دیروز که پست قبلی رو خوندم یاد این افتادم. یعنی هر تابستون یادش میفتم. و چه جالب که تو اینو گذاشتی امشب.
من یادم نیست چند سالم بود اون موقع:)) فقط میدونم ابتدایی بودم.
ممنون بازم. ولی واقعا پیر شدیم رفت.
پاسخ:
خواهش میکنم
ولی آخرت نوستالژی بود دیدمش کللللی حال کردم
منظورت پست آخرمه؟ 
داریوش ک نوستالژی نمیشه. همیشه تازه و دوست داشتنیه! :)
پاسخ:
نه باو :))) آخرت
منظور قیامت است و اشاره داشت ب کلیپ تابستون:))
:))
این کلیپ به سن من نمیرسه.بابام میگفت پدرش می دیده^___^
پاسخ:
دهنت سرویس:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">